Beau Keyte

Beau to światowej klasy ekspert w dziedzinie wdrażania Lean Management w procesach usługowych. Jest współautorem dwóch książek nagrodzonych prestiżową nagrodą Shingo Prize: „The Complete Lean Enterprise – Value Stream Mapping for Office and Services” i „Perfecting Patient Journeys” oraz zestawu szkoleniowego „Maping to See Kit: Value-Stream Improvement Workshop for office and Services Settings”. Jest również coachem na kursie Master of Business in Operational Excellence na Uniwersytecie Stanowym Ohio, udziela wykładów dla Lean Enterprise Institute oraz pisuje do czasopisma Huffington Post.

The Keyte Group, www.keytegroup.com, pomaga organizacjom budować nową jakość w obrębie ich organizacji, by mogły się w skuteczny sposób zmierzyć ze zmianami otoczenia, jakich wszyscy doświadczamy.

Beau naucza, szkoli i wspomaga klientów na dwóch ważnych frontach transformacji Lean: zmieniania procesów pracy oraz zmieniania ról i odpowiedzialności liderów w celu wspierania nowych procesów. Ta praca czyni go szczęśliwym, ponieważ może kierować systemowym uczeniem się i zmianą: zespoły uczą się jak rozumieć, priorytezować i rozwiązywać problemy związane z efektywnością, podczas gdy kadra zarządzająca uczy się jak szkolić członków personelu tak, aby rozwijali swój potencjał i stawali się lepszymi pracownikami. Obecnie wspiera wdrażanie Lean w firmach branży finansowej, służbie zdrowia i produkcji.

Książka Beau