Trwa przetwarzanie danych...
Prosimy o cierpliwość...

XVIII Konferencja Lean Management dla produkcji i usług

Dla usług

Najlepsi na świecie praktycy i eksperci Lean ze świata usługowego

Inspirujący mówca, który poznał fenomen Toyoty dzięki tysiącom godzin spędzonym w jej japońskich zakładach. Bliski współpracownik Takahiro Fujimoto – najbardziej uznanego na świecie eksperta od Toyota Business System. Coach prezesów i dyrektorów największych światowych firm. Autor książki „To jest Lean”.

Światowej sławy ekspertka lean w usługach. W unikalny sposób łączy zagadnienia kreatywności pracowników wykonujących prace specjalistyczne z zasadami Toyota Way Współautorka książki – razem z J. Likerem – The Toyota Way to Service Excellence: Lean Transformation in Service Organizations

Praktyk Lean Accounting z przeszło 25 letnim doświadczaniem. Przejrzyście objaśnia w jaki sposób stosowanie Lean przynosi firmie pieniądze. Autor książki „The Lean CFO: Architect of the Lean Management System”.

Ceniony Executive Lean Coach. Ekspert w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych organizacji produkcyjnych i usługowych.
Twórca holenderskiego Lean Management Institute. Dyrektor Nyenrode Lean Institute na Nyenrode Business University NL. Inicjator międzynarodowego portalu internetowego Planet Lean (www.planet-lean.com).

Od kilkunastu lat gromadzimy najlepszych praktyków Lean Management

Poruszana tematyka dla usług

Poprawa wyników firmy

W jaki sposób poprawić rezultaty całej firmy

Wdrażanie Lean w całej organizacji

W jaki sposób zaangażować wszystkie działy i obszary firmy we wdrożenie Lean

Jak dobrze poukładać firmę

Jak sprawić, aby organizacja działała stabilnie i harmonijnie jako całość

Jak poprawić efektywność organizacji

Co zrobić, aby organizacja działa sprawniej

Rozwój kompetencji pracowników

Co zrobić, aby efektywnie rozwijać pracowników

Hoshin Kanri

Jak skutecznie ukierunkować działania całej firmy na wspólny cel

Lean leadership

Jak stać się liderem organizacji ciągłego doskonalenia

Lean Team Transformation

Budowanie zespołu

Psychologiczne aspekty przezwyciężania oporu przed zmianami

Rola prezesa

Jak skutecznie zarządzać firmą Lean z najwyższych szczebli organizacji

Toyota Busieness Practices w usługach

Metoda rozwiązywania problemów dostosowana do potrzeb firm usługowych

Lean project management

Skuteczny system zarządzania projektami wykorzystujący techniki Lean Management

Konferencja w liczbach dla usług

 
XVIII Konferencja Lean Management dla produkcji i usług

% więcej wystąpień w stosunku do edycji 2017

 
XVIII Konferencja Lean Management dla produkcji i usług

godzin programu (bez przerw) dla Usług

 
XVIII Konferencja Lean Management dla produkcji i usług

sesji Open Space

 
XVIII Konferencja Lean Management dla produkcji i usług

gości specjalnych

 
XVIII Konferencja Lean Management dla produkcji i usług

prelegentów

 
XVIII Konferencja Lean Management dla produkcji i usług

wystąpienia

 
XVIII Konferencja Lean Management dla produkcji i usług

firm prezentujących studia przypadku

 
XVIII Konferencja Lean Management dla produkcji i usług

wystąpień plenarnych

 
XVIII Konferencja Lean Management dla produkcji i usług

równoległych sesji

 
XVIII Konferencja Lean Management dla produkcji i usług

warsztat prowadzony przez zagranicznego ekspertaów

 
XVIII Konferencja Lean Management dla produkcji i usług

wycieczka do Kruka

Powiadomienia o konferencji

Poinformujemy Cię o zapisach na Konferencję – zostaw nam swój adres e-mail